Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål. Hvis du stadig har brug for hjælp, er du naturligvis velkommen til at kontakte os via vores sociale medier, kontaktformularen eller via mail handwritings@handwritings.dk

Produkter

Vi er altid på udkig efter nye produkter, og vi bestræber os på at kunne tilbyde de bedste og mest interessante produkter indenfor Bullet Journaling, planlægning og kunstartikler.

Har du forslag til et produkt, håber vi, at du vil kontakte os via kontaktformularen her eller via vores soci ale medier, så vi kan udvide vores sortiment. Leder du efter et produkt, som vi ikke har, men hvor vi f.eks. har andre produkter fra samme mærke, er du naturligvis også velkommen til at skrive til os, da vi så kan undersøge, om det er noget vi kan skaffe hjem til dig.

Nej, det kan vi desværre ikke. Pr. 30. september 2021 lukkede Archer & Olive deres wholesale-afdeling ned, hvilket betyder, at vi som forhandlere ikke kan få lov at købe deres produkter hjem til vores egen webshop længere. Derfor har vi kun de produkter, som du kan se på vores webshop, og vi får ikke flere hjem.

Vi vejleder dig gerne i at finde et ligesågodt (måske endda bedre?) alternativ til Archer & Olive. Skriv gerne til os via mail eller vores sociale medier.

Bestilling

Nej, du kan ikke selv ændre i en ordre, som er gennemført. Har du behov for at ændre i din ordre, kan du hurtigst muligt skrive til os via vores sociale medier eller mail, og vi ser hvad vi kan gøre.

Hvis din ordre er afsendt, er det ikke muligt at foretage ændringer.

Du kan annullere din ordre indtil den er afsendt.

For at annullere en ordre, som endnu ikke er afsendt bedes du hurtigst muligt skrive til os via vores sociale medier eller mail, så vi kan foretage det fornødne.

Er din ordre afsendt, kan du ikke annullere den. Du bedes derfor følge proceduren for returnering i stedet.

Når du har lagt en ordre, vil beløbet være reserveret på dit kort. Pengene bliver først hævet, når vi afsender varen.

Forsendelse

Når dine varer er afsendt, modtager du en mail med et trackingnummer til det fragtfirma, som du har valgt skal varetage leveringen (DAO eller GLS). I den mail vil der være et link, som du kan bruge til at følge din ordre.

For udenlandske ordrer sendt med Coolrunner Europe: https://trackyourparcel.eu/track/form

Vi leverer din pakke 1-3 dage efter du har modtaget ordrebekræftelsen.

Leveringsmetode vælger du ved ordregennemførelse. Du kan vælge mellem DAO og GLS, og du har mulighed for få leveret din pakke til en pakkeshop nær dig eller direkte hjem til din hjemmeadresse.

Har du behov for ekstraordinær hurtig levering, er du altid velkommen til at kontakte os - måske kan vi finde en løsning sammen.

Vi elsker at yde en ekstragod kundeservice! Har du behov for en håndskrevet hilsen til gavemodtageren eller skal ordren pakkes ind? Skriv gerne til os via vores sociale medier eller mail, og vi kan finde en løsning.

Vores forsendelser indeholder aldrig pakkelister med priser på.

Ved levering er det altid fragtselskabet, som har ansvaret for den beskadigede pakke. Derfor opfordrer vi dig til at kontakte DAO eller GLS, hvis din pakke er blevet beskadiget.

Husk at tage billeder af både indpakning og varerne indeni for at dokumentere skaden, og smid ikke emballagen eller varerne ud, før sagen er afsluttet.

Herefter vil fragtselskabet kontakte os, og vi holder dig løbende orienteret om sagens fremgang. Her aftaler vi også nærmere om du vil beholde de skadede varer mod et prisnedslag eller du har behov for en erstatning.

Returnering

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din forsendelse, og det betyder, at du indenfor denne frist - og hurtigst muligt - skal give os besked, om at du ønsker at fortryde dit køb.

Fortryder du dit køb inden din forsendelse er afsendt, skal du hurtigst muligt give os besked herom, da vi således kan nå at annullere din ordre. Fortryder du først dit køb efter din forsendelse er afsendt, afholder du selv udgiften til returnering af købet.

Hvis du ved levering nægter at modtage varen, vil du blive opkrævet den eventuelle merudgift som pålægges Handwritings fra fragtselskabets side.

Send os en mail på handwritings@handwritings.dk og oplys dit ordrenummer samt hvilke varer du ønsker at fortryde. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Når vi har dine varer i hænde refunderer vi beløbet til din konto i dit pengeinstitut. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen. Vi tilbagefører pengene med det samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Afhængig af din bank, kan der gå op til en uge før du modtager beløbet.